söndag 20 september 2009

Vill ni se hur vackert jag bor?

Då kan man besöka B-Flat’s Blogg på Wordpress där jag idag har varit och ändrat i bloggens utseende. “Nej usch!” säger kanske ni. “Då får man ju bara se den där hemska bilden på dig, och det vill vi inte!”

Men det är just det som är det fina i kråksången. Den där “hemska bilden på mig” finns inte kvar längre. Den har blivit utbytt mot en vacker bild på området och landskapet där jag bor.

Men för er som inte orkar hålla på och klicka hit och dit kan jag berätta att anledningen till att bilden blev utbytt är att i somras så blev min gamla dator förstörd i ett åskväder, och i den låg en massa bilder som jag nu inte har i min nya dator. Så när jag skulle redigera min Wordpress-blogg så fanns det plötsligt ingen bild på mig att lägga upp där. Så då måste jag ju hitta på någonting nytt, och nu vet ni varför bloggen ser ut som den gör. “Klar förbättring!” säger ni kanske… :D

Om ni nu inte har lust att klicka er bort till Wordpress så kan jag vara snäll och lägga upp bilden här också. Då får ni dessutom se den helt obeskuren… Det ni!!! :P

24658086

intressant.se

Inga kommentarer: