lördag 7 mars 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Milla, och vad utmaningen består i kan ni se här nedan.

*Gå in i mappen "Mina bilder".

*Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i mappen.

*Visa bilden i bloggen och skriv något om den.

*Utmana 6 st andra.

*Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade


Jag blev riktigt nyfiken själv! Hade ingen aning om vad min sjätte bild i den sjätte mappen var för något. Men här kommer den nu...!!!

I mapp nummer 6 fanns det bara en bild av någon konstig anledning, och den är på våra kissar - Putte och Pelle. 

Här kommer listan på alla dem jag vill utmana.








Så nu är det bara för er att kolla in den sjätte bilden i den sjätte "Mina bilder"-mappen. Sätt igång! Jag väntar med spänning... :)



3 kommentarer:

Anonym sa...

det ser jag fram emot!!
Hur står det till med Mats annars?
stor kram!!

Anonym sa...

Haha, oj.
Ska göra mitt bästa med bilden, att få ihop till 6 st att utmana blir nog svårare. :P

Snygg lay-out du har förresten! :)

Unknown sa...

Milán: Det är bara bra med mig. Ser fram emot att börja skolan på måndag; skönt att få något att göra på dagarna och lite rutiner i tillvaron.:D

nordutgang: Du får väl plocka ihop så många du kan och fylla på med folk från min blogg. hehe
Ja, visst blev layouten fin! Nu trivs jag riktigt bra med min blogg. :)