söndag 5 juli 2009

God natt...

...och sov så gott.

Det skall i alla fall jag göra nu. Skall bli så skönt att krypa ner i sängen.

Det har varit en småtrevlig dag, fylld av gudstjänst och övande. Först spelade jag i gudstjänsten, där jag både ackompanjerade Lotta Hedberg, Cillas mamma, och spelade till psalmerna. Det gick jättebra, trots att jag inte hade övat på någonting i princip. Tack och lov hade Lotta valt sånger som jag kände till men aldrig hade spelat. Det var ju tur att hon hade med sig ackord i alla fall... *ler*

Efter gudstjänsten fikade jag och Sambon och sedan dök Rosali och Karin upp. Vi hade planerat att öva tillsammans då vi skall uppträda på Tunaåstrand på tisdag. Men mer om det uppträdandet kommer då, för det vill jag gärna berätta lite extra om. Men just nu är jag alldeles för trött för att göra det.

Så god natt på er och sov så gott...



intressant.se

Inga kommentarer: