fredag 29 maj 2009

En vecka sedan...

...det förra inlägget! Det måste vi genast göra något åt. Jag hade ju tänkt att mitt förra inlägg skulle bli lite av en come back; nu ser vi ju hur bra den planen funkade. :/

Men nu är jag här igen i alla fall, och det är fredagskväll och solen skiner och det är VARMT!!! Man håller ju på och smälter bort lika fort som en burk Häagen-Dasz som blivit bortglömd i solen. Det verkar som om sommaren är på gång hörni. :)

Vi funderade på att åka till Leksand i morgon och gå på Medeltidsmarknaden, men vi får se hur det blir med den saken. Skall det bli så här varmt så är det inte skönt att sitta och kava runt i en bil heller. Då är det skönare att sitta på trappan med en kopp kaffe och kanske läsa en god bok.

Fast i och för sig läste jag ut min "goda bok" idag. I morse nådde jag sista sidan på Liza Marklunds "Nobels testamente" och den var riktigt bra och spännande. Det är nog den bästa hittills i serien om Annica Bengtzon, vilken jag gillar skarpt. Rekommenderas om ni vill ha något att läsa i hängmattan.

Men nu sade Sambon att det är min tur att göra pizzan idag så det är väl bara att sätta fart. Skall nog kolla vad kissarna har för sig därute i köket också; det snackas väldigt... :D




intressant.se

Inga kommentarer: