onsdag 17 september 2008

Morgongrubbel

Vaknade jättetidigt idag p g a att jag gick och lade mig så tidigt igår. Borde ju ha lärt mig vid det här laget att då blir det så men icke!

Nåväl, och som alltid när man vaknar sådär tidigt så börjar man grubbla på saker och ting som man kanske inte har lust att tänka på, och så blev det nu. Och när man ligger där i mörkret så blir alla problem så jättestora, och jag kom på en massa "borden" som jag borde gjort något åt, och "borden" som jag glömt att göra något åt - och så fick jag panik för det naturligtvis.

Med facit i handen så var det nog rätt bra att jag vaknade i alla fall och låg där och grubblade för jag kom på viktiga saker som jag faktiskt glömt att ta itu med och nu har jag ju chans att göra det under dagen. Så det blir nog bra i slutändan ändå - hoppas jag.

Idag är det dags för "Drömfabriken" igen och sedan är det Missionskyrkans kör direkt efter det, så det blir full fart ikväll. Kul! Och så närmar det sig helgen också, och då är det min tur att spela på "Grease" igen. Det ser jag fram emot! :)


2 kommentarer:

Funky Fred sa...

Jadu, det är nog precis så jag ska göra också...bara låta tankarna flöda som porlande vatten i en fjällbäck och sedan skriva om det som först poppar upp i huvudet! ;D

Unknown sa...

Du har fattat galoppen! :)