fredag 6 augusti 2010

Första arbetsdagen idag!

Men den blir inte särskilt ansträngande. Jag har två förrättningar att ta hand om; mer är det inte. Men jag har desto mer att öva på, så det blir några timmar i Missionskyrkan också misstänker jag. Pachelbel har jag fått bra koll på, men Bach behöver några omgångar till. I morgon måste det sitta! :)

Annars blir det en lugn dag idag. Kanske blir en sväng till Kupolen efter övandet. Misstänker att vi är rätt hungriga då så det blir nog en bit mat. Vi åker in till kyrkan nu på förmiddagen, och går det riktigt bra med övandet så kanske jag hinner jobba undan innan förrättningarna. Då kan vi åka ner till Kupolen direkt när jag jobbat färdigt. Det skulle kännas bra för det är ju inte så roligt för Patrik att bara sitta och vänta medan jag övar. I och för sig så kan han ju gå på stan då, men ändå...!

Nåja, vi får se hur det blir med allting innan det är klart. :)

Inga kommentarer: