måndag 2 augusti 2010

Idag har jag varit duktig! :)

Jag har både diskat och dammsugit - så nu kan inte Patrik gnälla över det i alla fall. Fast i ärlighetens namn så tror jag inte att han har märkt att jag har gjort det ännu - och jag har inte sagt någonting heller. :P

Annars har jag faktiskt ägnat större delen av dagen åt mina bloggar - i synnerhet "B-Fl@t's Filmblogg". Har flyttat över de sista rescensionerna från "B-Fl@t's Blogg" så nu är det bara att fortsätta skriva nya. Var på gång med en idag, men då hade klockan hunnit bli så mycket, och så hittade jag ingen trailer heller. Inte för att det är något måste, men det är lite kul att visa en snutt ur filmen. Dessutom har det blivit lite av ett signum för bloggen. Så då rann musten ur mig lite och jag gick och dammsög istället. Får se om det blir ett inlägg ikväll istället.

Inga kommentarer: