söndag 6 februari 2011

Helgavslutning

Haga church, Borlänge, SwedenImage via WikipediaDet har varit en lugn, skön och ganska bekymmerslös dag idag. Vi har mest bara varit och, som vanligt, inte gjort särskilt många knop. Desto fler gjorde i alla fall jag igår så jag får väl känna mig ganska nöjd ändå.

Snart skall jag iväg och jobba och då blir det musik för hela slanten igen. Det blir musikgudstjänst i Hagakyrkan 18.00 och då skall jag medverka - fast inte särskilt mycket den här gången. Det är flera artister som skall vara med, och det skall bli härligt att få sitta och njuta för en gångs skull. Tre låtar skall jag dock kompa i; det skall bli roligt. Blir en fin avslutning på en fin helg...




intressant.se

1 kommentar:

nurseblog sa...

Låter som en skön söndag!
Hoppas det blir en lika fin kväll!

Kramar