torsdag 20 november 2008

En kämpe

Tim Ahlgren, 11 år,fick den 3 november 2004 veta att han har en hjärntumör, Medulloblastom, i lillhjärnan. Redan dagen efter opererades han i 15 timmar.

Många behandlingar senare så har Tim nu fått ett allvarligt bakslag. Han har 20 nya tumörer i hjärnan...

Ens egna bekymmer krymper och blir så små när man hör om människor som Tim och deras öden. Jag vet inte vad jag skall skriva mer för ord blir också så futtiga.

Jag önskar av hela mitt hjärta att Tim får bli frisk igen...

Tim är en kämpe och han har skrivit en sång om sin kamp. Här nedan kan du lyssna när han sjunger den.




Besök Tims hemsida.


Läs även andra bloggares åsikter om


Barncancerfonden


intressant.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker bara att det ärbra att du kopierar och lägger upp detta på din sida.
Hoppas också att du lägger en länk till min sida. Jag kommer att fortsätta med insamlingar mot cancer.

kockajäveln sa...

Allt bra me dej?

Unknown sa...

Ja tack, det är bara bra. Hur är det själv?