onsdag 21 januari 2009

Ny layout!

Nytt år! Då måste det ju vara dags för ny layout på bloggen också.

Jag kände det idag när jag loggade in; nu är det dags att göra något nytt med bloggen. Samtidigt så tvekade jag, för det är ju ett väldigt pul innan man har fått ordning på allting också. Det är ju inte bara att lägga in en ny layout och så är det klart precis; tänk om det vore så enkelt!

Framför allt skall man hitta en ny layout som man gillar också! Bara det är en liten process. Men till sist så hittade jag en som jag tyckte var snygg i alla fall , och nu ligger den på plats. Det mesta från den gamla bloggen finns också där det skall vara. Men somligt får ni vänta på ett tag. En del saker kanske inte ens kommer tillbaka. Den som lever får se...

Jag hoppas i ändå att ni skall trivas med den nya looken. Det gör i alla fall jag - och titta; den renderade ett nytt inlägg! Bara det var väl mödan värt... :)


intressant.se

Inga kommentarer: