torsdag 22 januari 2009

Okay, kära läsare!!!

Det är fritt fram för Er att säga vad ni tycker; jag vet att jag är jättejobbig! Jag har ändrat bloggdesignen för tredje gången!!!

Förlåt, förlåt, förlåt! Men när jag hittade den här layouten så kunde jag bara inte stå emot den. Den var ju så perfekt...

Samtidigt gör den mig irriterad också för här och där finns små saker som stör mig som jag vill ändra på. Men jag vet inte hur jag skall göra det - än...! Jag får ta reda på det.

Men det får vara som det är nu; den här designen vill jag ha - även om den långt ifrån är den snyggaste som finns. Men på den här bloggen är den helt perfekt!

Så nu, kära läsare, kan ni slappna av. Nu kommer bloggen att se ut så här framöver.

Och nu är jag jättetrött och börjar få huvudvärk. Dags att gå och knyta sig...


intressant.se

Inga kommentarer: