onsdag 21 januari 2009

Boring...

Vilken tråkig dag det är idag. Jag har ingenting att göra...

...men igår kväll var det desto roligare. Då var det övning med Missionskyrkans kör igen och vi började gå igenom ett knippe nya låtar som vi skall sjunga på församlingens årshögtid som hålls i början på nästa månad. Roligt med lite nytt materiel att sätta tänderna i; det tror jag alla tyckte. Vi jobbade stenhårt i 1½ timme och jag tror alla var rätt möra när vi skiljdes åt.

Men idag har jag alltså ingenting att göra - fast det är såklart en sanning med stor modifikation. Det finns ju hur mycket som helst att göra här hemma, men det är ju sådana saker som man kanske inte har så stor lust att göra...

Städa till exempel!!!

Ikväll blir det i alla fall rep med "Drömfabriken" igen - så något kul har jag att se fram emot! :)


intressant.se

Inga kommentarer: