måndag 6 oktober 2008

Maria

Ikväll plingade det till i min MSN som för ovanlighetens skull var påslagen. Var mycket inloggad där förut, men nuförtiden har det inte blivit av. Vet inte varför...

Kände på mig redan när jag gick mot skrivbordet vem det var som vibbade - och mycket riktigt; det var Maria - Rizzo i "Grease".

När sambon och jag åkte in till stan i förmiddags så kom vi att prata om Maria, och vi sade båda två att hon verkligen är en trevlig tjej med båda fötterna på jorden; vi tycker jättemycket om henne. Och den känslan bara förstärktes under det här samtalet som vi kom att ha på MSN nu under kvällen.

Vill bara säga: "Tack för att du finns, Maria, och tack för att du är den du är; fortsätt att vara det. Tack för att jag får vara din vän."

Bilden är tagen av Marias pojkvän, Alex, och hämtad från hennes blogg -
http://mariajonasson.blogg.se/index.html





intressant.se

1 kommentar:

Daniel sa...

Härligt med vänner!