torsdag 30 oktober 2008

Tack...

...för alla trevliga kommentarer jag fått till mitt förra inlägg. Skönt att höra att det inte bara är jag som tycker att jag inte är någon "snuskgubbe". :)

Idag har det varit en tämligen seg dag. Det har inte hänt något roligt alls. Och inte kommer det bli roligare heller. Min sambo skall iväg på ett styrelsemöte så det blir till att sitta själv här ikväll. Lajbans värre alltså! Funderar på att ta mig iväg ner till affären och köpa "Spindelmannen 3" som kommer med Aftonbladet idag. Den kan man ju alltid roa sig med om inte annat.

I morgon skall jag i alla fall åka in till stan och uträtta några ärenden som jag borde fixat för längesedan. Men det har inte blivit tillfälle till det. Skall försöka lura med sambon till "Kupolen" och fönstershoppa lite också. Det vore roligt. Orkar inte bara sitta här en dag till.

Nej, nu är det dags för lite fika tror jag. Det kurrar i magen så jag tror jag skall ta mig en smörgås. Sedan blir det en cykeltur till affären.


intressant.se

Inga kommentarer: