torsdag 12 februari 2009

Blogg i kvadrat

För första gången så sitter jag och skriver ett blogginlägg med Windows Writer, och om det här fungerar så skall jag kunna lägga in det på samtliga mina bloggar. Inte samtidigt dock, men med några enkla klick så borde det fungera.

Den enda bloggen jag inte kan komma åt via det här programmet är bloggen jag har på Aftonbladet, men det gör ingenting. Det är rätt enkelt att lägga upp det man skrivit där också, så det spelar ingen roll.

Så från och med i dag så finns min blogg på MySpace också. Egentligen så var det min allra första blogg, men när jag flyttade in på Blogger så föll den i glömska. Men när det nu blivit så smidigt att blogga så får den vara med igen också.

Till alla MySpace-läsare kan jag säga att det finns alltså ett stort glapp från 11 maj 2008 och fram till dags dato, men om ni vill fylla ut det så är det bara att besöka www.b-flatsblog.blogspot. Inga problem!

Då är sanningens minut inne; nu skall vi lägga upp det jag skrivit på bloggarna. Håll tummarna nu…hehe

intressant.se

Inga kommentarer: