torsdag 26 februari 2009

Följd!

Ojdå! Jag har visst fått två stycken som följer min blogg. Jätteroligt!

Men då är det ju bra om dessa två läsare har någonting att läsa också. Och jag har varit slarvig de senaste dagarna och mest pulat på med filmbloggen. Det har ju varit så himla roligt att greja och fixa med den.

Men jag får se till att skärpa mig nu. Så här kommer ett inlägg med lite uppdateringar om de senaste dagarna.

Faktiskt har jag nog tillbringat min mesta tid vid orgeln i Missionskyrkan. I alla fall känns det så. Jag har suttit och övat "Gammal fäbodpsalm från Älvdalen" för jag skall spela den på en begravning i morgon. Inte roligt alls! Inte för att det är en begravning men jag känner att den är svår och att jag har dålig koll på den. Men det blir nog säkert bra i slutändan i alla fall. Jag har några timmar på mig att fixa till det som behöver fixas och det sitter väl hyfsat bra nu ändå. Men lite pirrigt är det ju. Det var samma förra sommaren när jag spelade på några vigslar i Grangärde. Lika läskigt varje gång att spela brudmarscherna. Man vill ju inte att det skall bli en enda ton fel, eller att man skall göra bort sig fullständigt och det sedan är vad de minns av sin brudmarsch. Hemska tanke!

Ikväll sitter jag här själv för Sambon är på ett möte. Har spelat lite "Final Fantasy XI" men avbröt för att äta middag. Och sedan hamnade jag här.

Om det är någon mer som spelar "Final Fantasy XI" så är ni välkomna att höra av er till mig. Det vore roligt att lära känna flera svenskar i spelet.

Men nu är det dags att gå ner i källaren och fylla på i pannan. Min stadiga syssla varje dag. Om ni någon gång undrar vad jag gör om dagarna så kan ni vara säkra på att det blir några vändor upp och ner i källaren varje dag; det är ett som är säkert. *skrattar*


intressant.se

Inga kommentarer: