tisdag 10 februari 2009

Klåfingrig

Så har jag varit där och pillat med layouten igen. Det räckte med att Cilla ändrade på sin igår för att jag skulle börja fiffla med min också. Det är ju så roligt!

Och av en händelse så upptäckte jag ett mycket enkelt sätt att ändra grafiken, så nu går det på fem röda så har man en ny layout. Smidigt! Och snyggt blir det ju också.

Annars är det här en rätt tråkig dag. Jag är jättetrött för Sambon fick jobba över i natt så jag kom inte i säng förrän runt 02.30 och det är på tok för sent. Förut kunde man ju vara uppe hur länge som helst i princip men nu orkar inte "gubben" det längre. haha

Så idag känns det som man är bakis, och man går runt här på halvfart. Och naturligtvis skall man iväg till Grangärde och öva med "Pralin" idag när man är så seg. Vi får väl se hur det går. De får väl slå på någon cymbal eller så när man törnat in där bakom keyboarden.


intressant.se

2 kommentarer:

Daniel sa...

Vad duktigt teknisk du e!
Själv e jag på -92 nivån!

Unknown sa...

Jag är inte duktig alls. Bara en glad amatör. Och min hjälpreda heter Google. Jag funderar ut vad jag vill ha och så googlar jag på det och läser innantill.
Men ibland skall man ju ha tur också, som jag skrev i mitt inlägg.
Är det något jag kan hjälpa dig med så skriv och fråga bara. Det är bara kul om man kan ge tips och ideer. :)