tisdag 24 februari 2009

Röda rosor i ett fång

Satt och slösurfade runt med “Mer Trafik” bland olika bloggar. Det är verkligen ett bra startsidebyte; rekommenderas.

Plötsligt fick jag upp en blogg där en tjej berättade om hur hennes kille plötsligt kommit med röda rosor och choklad till henne – bara sådär…! Och plöstligt kände jag mig lite avundsjuk. När fick jag röda rosor och choklad senast? Hmm!

Men då infann sig plötsligt nästa fråga. När gav jag bort blommor och godis själv senast…??

roda-rosor

intressant.se

1 kommentar:

Nathalie Sundesten Landin sa...

Hej!
Försökte skriva en kommentar i filmbloggen men lyckades inte. Det är något knas vid registrering. Den vill att jag skriver bokstäver som aldrig kommer upp...
Det jag skrev var:
Jag såg Oscarsgalan - inte direkt (Micke spelade in - vilket han även har fortsatt göra när det gäller barnens framträdande, så nu har vi många filmer med dig och dina efterföljare :-))
På galan var Sean Penns tal bäst - vilket säkert går att hitta på youtube.
/Nathalie