måndag 12 maj 2008

?

Det blev ingen rubrik den här gången, bara ett frågetecken. Kunde inte komma på någon överskrift för jag kände för att bara sitta här och slöblogga lite.

Där kom jag på ett nytt ord; "slöblogga". Det ordet föddes i samma stund som jag skrev det, men det stämmer verkligen på hur jag känner det just nu. Vill bara sitta här och låta bokstäver rinna ur mig.

Nurseblog sade att hon upplevde bloggandet som en terapi och det kanske det är. I och för sig så skriver hon ju helt anonymt vilket inte jag gör. Då blir det ju lite annorlunda. Men jag känner också att varför skall man skriva anonymt? Då är det väl inget roligt heller.

Min sambo och jag pratade om det här med införskaffandet av katt nu i förmiddags och det lutar nog åt att vi har två kattungar här i augusti. Spännande! Vi måste bestämma oss nu idag så i eftermiddag skall vi sätta oss ner och prata ordentligt.

Egentligen borde jag plocka ur diskmaskinen nu och fylla den igen, men jag har ingen lust. Skall nog gå och göra det i alla fall. Och så kan jag ju alltid sätta på en kopp kaffe också; det vore inte helt fel. Kommer nog tillbaka om en stund igen; om inte så dyker jag nog upp till kvällen.


Inga kommentarer: