onsdag 14 maj 2008

Småpyssel

Var tung i huvudet när jag vaknade och så småningom så övergick det i en lättare huvudvärk som jag dock nu lyckats råda bot på. Så nu sitter jag här igen och skriver. Kul!

Har ägnat förmiddagen åt att fixa med saker inför min teatergrupps kommande produktion. Jag leder en barnteatergrupp, och har nu dragit i lite trådar så att det verkar som vi kan genomföra det projekt som vi tänkt oss nästa år. Det känns bra! Det kommer bli det största som vi har gjort hittills vilket skapar lite pirr i magen förståss på en stackars regissör.

Annars har jag mest flutit ovanpå den här förmiddagen och inte gjort någonting av vikt och värde. Inte bra; min sambo kommer bli irriterad sedan för att jag inte gör någonting hemma, men jag kan ju alltid skylla på huvudvärken. *hehe*

Kom på att jag måste ringa till tjejen som har katten som vi inte skall skaffa oss. Vi hälsade ju på två kattfamiljer i söndags; den första hade ju en ensam kisse, och den andra hade de två kattungarna som vi bestämde oss för att vi ville ha. Så nu måste jag ringa till den där tjejen och säga ifrån. Hur kan det komma sig att man känner sig lite skyldig för det?

Nu skall jag gå och slappa lite till innan det är dags att åka in till stan.

*vinkar*

Inga kommentarer: