lördag 23 augusti 2008

Lyckad premiär!

Så var premiären överstökad - och vilken underbar premiär det blev!!!

Ensemblen var i toppform och levererade en föreställning som var helt otroligt bra. Där fanns ett flyt och en spelglädje som var helt fantastisk!

Fantastisk var också publiken som var med på noterna från första början. Det var precis samma stämning i salongen som det var på genrepet i onsdags, och jag undrar i mitt stilla sinne om våran gamla kära Maxim-teater klarar av det tryck som hittills har uppstått i salongen på båda föreställningarna. Det är en helt underbar stämning, och under mina år i Borlänge Musikteater har jag ALDRIG upplevt något liknande. Det är helt underbart!

Jag tror mer och mer att vi har en succé på gång och det känns så fantastiskt roligt. Det är ensemblen verkligen värd tycker jag, för de gör ett strålande jobb. Kramar på er allihop!!!







Läs gärna rescensionen i Dalarnas Tidningar.



Inga kommentarer: