fredag 22 augusti 2008

PREMIÄR!!!

Så är då den stora dagen här till sist! Ikväll är det äntligen premiär på "Grease" på Maximteatern i Borlänge. Med ett strålande genrep i onsdags i ryggen är ensemblen taggad till tusen, och jag känner mig lugn som en filbunke inför kvällens föreställning. Det kommer att gå precis hur bra som helst.

Jag har för övrigt aldrig varit med om en sådan publikrespons som ensemblen fick på genrepet i onsdags. Jag trodde hela Maximteatern skulle välta. Det är bara att konstatera att det är något alldeles speciellt med den här musikalen, och jag tror, och hoppas, att Borlänge Musikteater har en stor succé att vänta.

Grease is the word...


2 kommentarer:

Daniel sa...

Wow, grattis å alla varma lycka till kramar!

Unknown sa...

Daniel: Tack så jättemycket. Med facit i handen kan jag säga att det gick precis hur bra som helst, men det skall jag berätta mer om i kommande inlägg. =)