fredag 29 augusti 2008

Mot Gotland!!!

Då var det dags att ge sig iväg till "Solens och vindarnas ö"!!! Eller är det Öland som är det? Kommer inte ihåg hur det är med det där egentligen.

Hur som helst så bär det iväg med "Stora Tuna Cantores" om ungefär två timmar. Det skall bli jättekul!

Ni som följer bloggen får stå ut med att det inte kommer några inlägg på ett par dagar, men när jag kommer tillbaka hem så blir det desto mer. Då kommer ni få veta allt om våran resa, och hur det gick när vi uppträdde.

Ni som inte kan komma och lyssna på oss kan istället åka till Dalhalla där "Borlänge Kammarkör" framträder tillsammans med "P-Floyd" i helgen. Kolla in länken i den högra spalten på min blog och klicka på bilden så får ni veta mer om evenemanget. Missa det inte!!!

Och ni som inte vill dra iväg från Borlänge kan ju alltid gå och titta på "Grease" på Maximteatern om ni inte redan har gjort det.


Det var lite om vad som händer i helgen, och vad ni kan roa er med i väntan på att min blogg kommer igång igen i början på nästa vecka. I skrivande stund vet jag inte när jag kommer hem igen. Som det ser ut nu så gör jag en avstickare på hemvägen och hälsar på nurseblog en sväng. Men det handlar lite om vad reskassan tillåter också och hur mycket pengar som går på Gotland. Vi får se hur det blir. Roligt vore det att träffa henne i alla fall. Det är ju faktiskt fem år (om inte mer) sedan sist...

Ha det nu så bra tills vi hörs igen i nästa vecka. *ler och vinkar*


intresant.se

2 kommentarer:

Daniel sa...

Ha en riktig fin å trevlig resa!

Unknown sa...

Tack så jättemycket! =)