onsdag 9 juli 2008

Chatta med mig i "B-Flat's Chat"!!!

Nu, kära läsare, kan vi prata med varandra direkt!

Alldeles under min bild här intill finns ett fönster som heter "B-Flat's Chat". Om ni skriver ett litet meddelande där så kommer jag att svara - under förutsättning att jag är online förståss. *ler*

Detta är en liten finurlig funktion som tillhandahålls av Google, och som de kallar "Google Talkback". Kolla in den och lägg in den på din blogg du med så kan dina läsare också prata med dig.

Du behöver inte ladda ner någonting för att kunna prata med mig; det är bara att skriva ett meddelande i rutan.

Så kom igen! Vad väntar du på...??


intressant.se



2 kommentarer:

Daniel sa...

Då ska vi chatta nån vacker dag!

Unknown sa...

Ja, vad roligt! Det ser jag fram emot. I morgon kväll kommer jag nog vara online. Hoppas du tittar in någon gång under kvällen.