fredag 18 juli 2008

Pelle & Maja...

...där har ni namnen som vi valt till våra kissar!

Det är en timme kvar av omröstningen om våra nya kattors namn, och de namn som ligger i toppen hittills (jag tror inte att någon större ändring kommer att ske den sista timmen) är "Sixten & Sessan".

Men som jag skrev tidigare på bloggen, i samband med att jag startade omröstningen, så är den inte på något sätt avgörande för vad vi döper kattorna till. Och nu har vi kännt de senaste dagarna att de namn som passar bäst på våra små kissar är Pelle och Maja, även om alla skrattar och himlar med ögonen när vi säger det. Ja, jag vet; "Pelle Svanslös" och allt det där!

Men titta på bilden här ovan och säg sedan att det inte är en Pelle och en Maja ni ser. Vi ser det hur klart som helst i alla fall. ;)


intressant.se



3 kommentarer:

nurseblog sa...

Jo Pelle och Maja verkar passa de små sötnosarna perfekt =)
Hehe du har väl låtlistan färdig =)
Ha det gott!

Nathalie Sundesten Landin sa...

Sötisar! Är de busiga? Vår kisse är galen :-)

/Nathalie som nu länkar till dig

Unknown sa...

Gissa om de är! De är helt galna och man får inte ha någonting ifred. Favoritleksakerna är flaskkorkar, våra skor samt min ryggsäck.
När de inte leker så roar de sig med att skrämma livet ur sina hussar genom att gå balansgång på trappräcket - med fritt fall på sex meter ungefär på ena sidan...!!!