fredag 18 juli 2008

Ett tack till Linda Rosing

Får väl passa på att skicka en tacksamhetens tanke till Linda Rosing. När jag alldeles nyss var inne på Blogpatrol och kollade min bloggräknare så visade det sig att det sökord som drog mest folk till min blogg är just "Linda Rosing". Jag skrev ju ett inlägg på ett ganska tidigt stadium där hennes namn ingick i rubriken och det renderade tydligen en hel del besökare hit.

Så alla ni som söker på "Linda Rosing"; här får ni nu en bild på henne - om det nu var det ni ville ha förståss. =)

Annars är det de mest konstiga saker som folk söker på som gör att de hamnar här. Ett tag var "Furix" ett ord som låg i toppen på min söklista. Jag skrev ju ett inlägg om våran kisse som blev hjärtsjuk och var tvungen att äta Furix det sista året av sitt liv.

Mina filmrescensioner har också renderat en hel del besökare hit. "Halloween", "Alla Helgons blodiga natt" och "Mörka natt, blodiga nyårsnatt" finns alla med på listan bland populära sökord.

Det är kul att kunna se vad som drar folk till bloggen och jag vet att man skall vara noga när man väljer rubriker och sådant för att få många hittar i sökmotorerna. Men det är ingenting som jag funderar på när jag sätter mina rubriker. Jag skriver mina inlägg och så blir rubrikerna därefter. Men som sagt; det är roligt att se vad folk söker på. Eller hur, nurseblog?? =)


Läs även andra bloggares åsikter om


intressant.se

2 kommentarer:

Daniel sa...

En hälsning till Rosings stora fan!

Unknown sa...

daniel: "Rosings stora fan"?? Njaaa...*garvar*