onsdag 25 juni 2008

Nattligt besök...

Det är tomt och tyst i huset.

Kanske det är för att min sambo har gått och lagt sig...

...eller är det kanske för att jag precis har läst om det grymma öde som drabbat nurseblogs mammas katt...

...jag vet inte...

...men ikväll är Kisse väldigt närvarande här. Saknar honom så mycket...

Undrar också hur det kommer bli när vi får våra nya kissar. Ikväll kändes det mest konstigt när jag tänkte så, men samtidigt känns det rätt också. Jag längtar så efter en kisse! Grannkatten får stå ut med att jag dyker på henne så fort hon hälsar på här. Men det gör hon mer än gärna. Hon älskar att kela.

Men jag skulle ge mycket för att få kela med Kisse igen...! Fem år var alldeles för kort tid...



http://intressant.se/intressant


3 kommentarer:

nurseblog sa...

Ja det är för sorgligt.. Förstår att du längtar och saknar!
Bra med grannkatt =)
Ha en bra dag imorgon!
Kram

Unknown sa...

Det lär man nog aldrig sluta med, men jag tror också att det lättar när de nya kissarna kommer hit. Jag hoppas det...

Daniel sa...

Jag tackar så hjärtligt!! Jag e ledsen för din kissemiss. Det är aldrig roligt när ett kärt husdjur avlider. Ha en bra dag!!