onsdag 11 juni 2008

Onsdag kväll

Idag har det varit en lugn och skön dag med lagom mycket att göra på jobbet. Kändes som att jag kommit in i det mera nu, och visste vad som skulle göras. Inte så att jag har full koll, men det kändes helt ok idag. Tror också att gårdagskvällen gav lite mer skinn på näsan, och nu blir det bara bättre och bättre.

Gick och tänkte på min blogg när jag gick till jobbet, och hur jag skall göra för att locka mera läsare till min sida. Det är ju inte helt enkelt, men jag skall prova lite olika saker för att se vad det kan leda till.

Det är rätt roligt! När jag började blogga, för ganska precis en månad sedan, så skrev men väl ganska pliktskyldigt något inlägg om dagen - men nu har bloggen verkligen blivit ett intresse. Man går och funderar på vad man skall skriva om på ett annat sätt än när man började skriva, och när jag promenerade där på vägen till jobbet så kom jag på flera saker som jag kan lägga upp på bloggen som jag inte tänkt på förut. Det är roligt! Bloggen har börjat växa, och då vill man ju givetvis locka flera läsare till sin sida. Om du har något tips som du kan dela med dig av så är du varmt välkommen med det. =)

Det här kanske inte var något bra inlägg egentligen, men vad då? Jag vill ju att bloggen skall återge vad jag funderar på, och just nu är det de här tankarna som rör sig i mitt huvud. Och då är det ju det som jag måste skriva om.

Men vad nu? Klockan är bara 20:37 och min sambo börjar redan att röra sig mot sängen! Nog för att jag är trött, men inte kan jag gå och lägga mig så tidigt! Då kommer jag att vakna vid 04:00 i morgon, och det vill jag ju inte göra. Finns inget värre än att vakna så tidigt och bara ligga där och titta i taket. Nä; jag går nog inte i säng förrän bortåt 22:00 i alla fall. Någon hejd får det vara...*skrattar*

Och hur knyter man nu ihop det här splittrade blogg-inlägget på ett bra sätt? Det vet jag då rakt inte. Så jag tror bara att jag sätter punkt här, och så hoppas vi på att det blir lite mer samlat och fokuserat i morgon istället. =)

Inga kommentarer: