måndag 16 juni 2008

Slöbloggande

Vad långsamt det är de kvällar när min sambo jobbar till mitt i natten. Visarna på klockan segar sig fram, och man har absolut ingenting att göra - känns det som i alla fall. Egentligen har jag tusen saker att göra, men ingenting som är roligt.

De här kvällarna kunde jag verkligen vara mera kreativ och göra många fina saker, men istället blir man bara sittande vid datorn och gör ingenting vettigt. Dumt egentligen. Och ännu dummare att man inte gör någonting åt det.

Och nu barkade det här blogginlägget iväg åt ett håll som jag inte alls hade tänkt att det skulle göra. Egentligen hade jag inte tänkt någonting alls med det, och det blir väl ytterligare ett inlägg man kan sortera in under mitt tidigare uppfunna ord "Slöbloggande". *garvar*

När jag klickar runt bland alla bloggar här på nätet så är det flera man bara kastar en blick på och sedan klickar förbi. Jag undrar hur många som klickar förbi min blogg; speciellt sedan de läst det här inlägget...!

Hallå! Min blogg är faktiskt inte alls så tokig! Du kan väl i alla fall kolla föregående inlägg innan du klickar vidare!

Snälla...=/


Inga kommentarer: