onsdag 18 juni 2008

Onsdag kväll

Idag har det varit en lugn men, för den skull, inte tråkig dag på jobbet. Bakade lite på förmiddagen men på eftermiddagen så hamnade jag, Fredrik och Linnea i personalrummet där vi spelade kort. När allting är gjort som skall göras så kan man ju inte göra mera, så då drog vi en spader med gott samvete. =)

Ikväll skulle jag egentligen ha övat med Alexandra och Linn, men Alexandra fick tyvärr förhinder och vi blev tvungna att flytta övningen till i morgon bitti p g a att Linn inte kunde någon annan tid. Skall bli spännande att se hur mycket röst vi har så tidigt på morgonen. Då har man ju knappt hunnit ur sängen höll jag på att säga, och då låter man väl som en kråka. Nåja, det viktigaste är ju inte att det låter bra, för det kommer det att göra på fredag, utan att vi får lägga upp och planera program och låtar så vi vet vad som skall hända. Det blir säkert bra i slutändan.

Förstår inte varför jag blir så trött på kvällarna, för jobbet är i sig själv inte särskilt tungt. Det kan ju inte vara att jag är ovan att jobba, men jag tror mera att det är att man går och står så himla mycket. Linnea känner också att hon blir trött i ryggen; kan nog vara det jag känner av så här på kvällarna. Gåendet och ståendet menar jag, och jag känner ju att det sliter på nacke och axlar en hel del.

Usch, vilken gnällspik jag låter som nu. Menar inte alls att klaga; bara berätta vad jag känner.

Nu skall jag gå och laga lite middag för jag är jättehungrig.


intressant.se



Inga kommentarer: