onsdag 18 juni 2008

Onsdag 22:43

Usch, egentligen borde jag gå och lägga mig för jag är helt slut. Ögonen vill bara falla ihop, men samtidigt skulle jag vilja sitta uppe och vänta på min sambo.

Men varför skall jag göra det om jag är så trött egentligen?

Sitter också och undrar hur jag skall orka med morgondagen. Först övningen med Alexandra och Linn; 8.30!!! Hur kunde det bli så? Sedan jobba hela dagen till 17.00. Sedan slänga i sig någon mat, och så iväg och öva med "Pärlorna" (en av mina körer). 20.00 skall vi börja öva, och så vet man inte hur länge den övningen håller på. I och för sig tror jag väl inte att vi blir så sena. Vi är ganska effektiva när vi sätter igång, men ändå. Och sedan hem! Jag kommer vara helt slut i morgon kväll; det är ett som är säkert. Avskyr sådana dagar när man inte får någon tid hemma att varva ner på. Gillar inte när det går ett i ett.

Men jag tror faktiskt att jag går och lägger mig nu. Finns ingen anledning att sitta uppe. Då vaknar jag dessutom lite tidigare i morgon bitti och får "egen tid" på morgonen innan Alexandra kommer och hämtar mig.

Känner mig lite smånöjd nu ikväll också. Har börjat arrangera en låt åt Pontus i "Grease"-ensemblen. Han skall sjunga titelmelodin från "Grease" i ett sammanhang i Falun och jag lovade honom att spela in en bakgrund som han kan använda. Sedan har jag inte kommit igång med det där jobbet, vilket har kännts kymigt förståss. Men nu ikväll tog jag tag i det och det kommer nog gå ganska fort. Det är en ganska lättjobbad låt, och man kan använda "Kopiera"-funktionen mycket på den. Blir nog klar till helgen hoppas jag... =)

Nä, nu väntar sängen.

Sov gott!




Inga kommentarer: