söndag 1 juni 2008

Söndag

Nu har det blivit en "sådan där" dag igen när jag, trots kalender och planering, lyckats pricka in en totalt fullbokad dag.

Hur kan det bli så?

Först skall jag sjunga på en gudstjänst tillsammans med en kör. Därefter är det full fart till Maxim och "Grease"-rep hela dagen fram till 16.00 ungefär. Sedan är det full fart tillbaka till kyrkan (där dagen började alltså) för att tillsammans med samma kör som på förmiddagen framföra en konsert. Sedan får jag åka hem, men med min framförhållning har jag inte lyckats ordna någon skjuts så vi får väl se hur det blir med den saken. *garvar* Undrar om jag kan ta med cykeln och ha den stående utanför kyrkan till på kvällen. Det vore ju faktiskt en idé. Det är ju strålande väder...


Kommer Mats lyckas ta sig hem från kyrkan? Missa inte nästa spännande blogginlägg. :D



1 kommentar:

nurseblog sa...

Hoppas du lyckas ta dig hem.. Zodiac blev skitläskig sedan :(
Kom på mig själv med att stå upp när det var som mest spännande..
Rekommenderas!
Ha en riktigt bra söndagskväll!
Kram