måndag 23 juni 2008

Måndag morgon

Måndag morgon igen, och vi får se vad den här dagen bär med sig i sitt sköte.

Först och främst blir det ett väldigt rännande på Tunaåstrand idag om både Rosali, Maria och Pontus skall komma dit. Får hoppas att de sprider ut gracerna så att jag hinner med alla ordentligt. Det som känns mest viktigt är ju att Maria och jag får lite koll inför morgondagen så att våran spelning går bra.

Rosali blir nog glad när hon hör att jag har fått ihop lite mer barn till Grangärde Barnens Dag, och så hoppas vi att jag lyckas charma Pontus så att han säger ja till att medverka där. Han är så snäll så det gör han nog.

Annars blir det nog en relativt lugn dag tror jag. Blir nog inte mycket folk på Tunaåstrand heller när det är så här halvdassigt väder. Känns som att sommaren får ta fart nu igen, för lite mer sol på näsan vill jag nog ha i alla fall. =)


http://intressant.se/intressant


3 kommentarer:

nurseblog sa...

Hehe i sitt sköte =)
Är antagligen alldeles för trött nu,jag vet, men det var riktigt roligt :D

Unknown sa...

nurseblog: Japp! Du är på tok för trött. Kissa och gå och lägg dig - genast!!! *garvar*

nurseblog sa...

Hehe är fortfarande vaken..