torsdag 12 juni 2008

Torsdag kväll

Har suttit här en god stund ikväll och kämpat med att lägga upp min blogg på olika portaler, och nu får vi väl se här framöver om det ger resultat eller inte. Det skall bli spännande!

Jag är i ärlighetens namn lite dålig på att läsa andras bloggar, men det finns en blogg som jag följer stadigt, och det är nurseblog. Den ligger mig lika varmt om hjärtat som min egen blogg, och jag läser varje dag med stort intresse vad som skrivs där. För dig som inte redan vet det kan jag berätta att nurseblog är min allra bästa vän. Hennes härliga blogg gör tvära kast mellan underbart humoristiska inslag till djupa, eftertänksamma funderingar efter besök på livets skuggsida. Läs den och låt dig roas och (kanske) oroas; det behöver man verkligen ibland...

Följer även med spänning, och stort nöje, Camillas blogg, Milla i vått och torrt, för att se hur det går för henne när det gäller audition till "Mamma Mia" i Tyskland. Hoppas varje dag att jag skall få läsa att hon har fått rollen som hon längtar så efter; det är hon verkligen värd. Läs hennes härliga blogg ni också.

Läser också Robins blog. Han är en av våra duktiga artister i "Grease" som sätts upp på Borlänge Musikteater i höst. Ni har väl inte glömt att boka biljetter...=)

Märks det mycket att jag är slut i skallen i kväll och inte kommer på något vettigt att skriva? Aj då! Då är det kanske dags att sluta nu...! =) Det tar verkligen på krafterna att börja jobba när man varit arbetslös så länge som jag - tre år (nästan). Men det är roligt att få komma ut i arbetslivet igen, och det känns bara bättre och bättre för varje dag.

Jag tänker dock ta tillfället i akt och blogga ordentligt i morgon förmiddag när jag inte börjar förrän 14.00. Klicka er hit då ni som är sugna på att läsa ett välfyllt inlägg från mig.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

nurseblog sa...

Tack snälla rara du för de fina orden! Hoppas du får en jättefin dag imorgon!
Kramar

Unknown sa...

nurseblog: Önskar dig detsamma.